Over De Hondenuniversiteit

De Hondenuniversiteit is in 2022 opgericht door Arnela Haagmans en Linda Bogaerts. Een hondenkenniscentrum waar  wetenschappelijk onderbouwde theorie de basis is van alle activiteiten.

Bij De Hondenuniversiteit willen we alles wat we doen, goed doen. Daarom zijn wij gediplomeerde kynologisch instructeurs en therapiehondbegeleiders en zijn  onze activiteiten wetenschappelijk onderbouwd. Om steeds op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen en inzichten, volgen wij doorlopend bij- en nascholingen. Zo blijft ons aanbod actueel, en onze instructeurs altijd gecertificeerd (Raad van Beheer, CKI)

De Hondenuniversiteit zet therapiehonden in voor diverse doelgroepen. Voor de kinder-en jeugdpsychologie werken wij nauw samen met EENVOUD: praktijk voor psychologie

Wie zijn wij?